Internationale erkenning voor nieuwe huisstijl

door: Willem Raymann en Hieke de Zeeuw

´We are constantly amazed at the high standard of work that is sent in by all of our entrants. Thank you for your contributions to this year’s books´. De jury van de Graphis Letterhead 7 Award beloonde de nieuwe huisstijl van Hieke de Zeeuw, ontworpen door Design Raymann BNO met een gouden kwalificatie.

De huisstijl was één van de meer dan zevenhonderd inzendingen uit de hele wereld. De samenwerking met Design Raymann is een spiegel van de manier waarop Hieke graag werkt.

Haar netwerk kenmerkt zich door duurzame samenwerkingsrelaties met eigenzinnige professionals. We geven elkaar de ruimte en laten vertrouwen, kwaliteit en creativiteit vaak nét iets belangrijker zijn dan prijs. Design Raymann BNO won al eerder internationale prijzen zoals een Red Dot Award voor een corporate identity en een International How Design Award voor het boek ‘Voorbeeldig drukwerk in Staccato Spotless’. Eind 2005 werd dit boek al genomineerd voor de Gouden Z Award van de KVGO in de de categorie marketing-communicatie.

Reageer op dit artikel:

You must be logged in to post a comment.

Terug naar overzicht