Opdrachten en klanten

´Communicatie is als een spiegel van een organisatie. De kwaliteit van management bepaalt of dat wat je in die spiegel ziet bevalt. Door communicatie te verbeteren wordt management gemakkelijker en de organisatie meer succesvol. En vaak is het ook omgekeerd´.

Hieke de Zeeuw werkte de afgelopen tijd onder meer voor voor Gemeentes Zwolle en Hendrik Ido Ambacht, Unie van Katholieke Ouderenbonden, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Provincie Utrecht, het Gelders Orkest, Provincie Gelderland, Kamers van Koophandel voor Veluwe en Twente en Centraal Gelderland, Regio Rivierenland, Novem, Sociale Partners Gelderland, Nederlandse Stichting voor Psychotechniek, VDO Advies en Opleiding, Kamer van Koophandel Nederland, Trinicom, Archiatros Zorg, Huisartsenpraktijk Richtershagen, Direction Europe bv, De Baak (VNO/NCW) en ScopePublishing.

Hieke is bedreven in het omgaan met verschillende generaties in teams en bij uitstek een interim manager die organisaties  helpt met het eigen maken van het nieuwe werken. Goede communicatie maakt het leven op de werkvloer een stuk aangenamer, is haar stelligste overtuiging. En er is goed nieuws: goed communiceren kunt je leren. Daarnaast is Hieke een communicatiespecialist met meer dan vijfentwintig jaar ervaring. Hieke de Zeeuw is partner van Tappan Communicatie en PrairieDogs.